torstai 26. maaliskuuta 2015

Tykkäyksiä :O

Uskomatonta miten ihmiset hullaantuivat mun kierrätyshaalariin! Oon kyllä itekki erittäin tyytyväinen. Aikaa meni ja talo sotkeentui, harmaantui puolet tukasta jne. Mutta kyllä, kierrätys kunniaan!

Kaavan muokkasin Ottobren jumpsuitista. Vetskari on tullut joskus kirpparilta. Vasemman puoleisen haalarin materiaalit oli kaikkinensa siitä collegetakista, hyödynsin nappilistan, ettei tarvinnut tehdä uusiksi. :) Mies osallistui sen verran, että päätti 'merkin' paikan hupun ja hihan väliltä. Se tuli sitten niskaan, ja hyvältä näyttää.
Tämä ihanuus sai kyllä kehuja. Ja komiahan se on, harmi vaan että kaava oli 74cm ja jää äkkiä pieneksi. No on tuolla vielä yhdet serkkupojan farkut, teen niistä sitten isomman. ;)
Kuvasin vielä Eevan kevättakin kun se sattui päällä olemaan. :) Tuon Ikean kettu- kankaan sain ystävältä. ♥ Tässäkin käytin Jyskin päiväpeittoa vuorikankaana. Vetoketjun yläpää ei kestä katsetta, mutta toimii. Kaava on taas Ottobresta. Viljamin päässä näkyy 'työmiespipo'. Tavallinen musta trikoopipo, jossa keltaisesta työmies-kankaasta tasku. Ja poika on onnellinen. :)

Oon tässä ittekseni miettinyt, että tuo kierrätys on ihan kivaa. Joskus hifistelijä-minä tilasi nauhaa, josta saa pätkittyä 'merkit' ompeluksiin. Ehkä tuo vanhojen riepujen uusiokäyttö kuvastaa mua parhaiten, ja näin ollen LOUHI-merkin ompelen yleensä näihin tuotoksiin. Harvemmin sitä tulee uusia kankaita oikein ostettua, niin että ompeluinspiksen iskiessä on pakko soveltaa vanhoista vaatteista. :)
 
Niin tai näin, voihan sitä 'köyhäkin' harrastaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti